ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رابطه مند(فصل دوم)

بهترین ها برای شما این بار فایل ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رابطه مند(فصل دوم) را مطالعه می نمایید که به راحتی می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رابطه مند(فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-سوابق-تحقیق-تبلیغات-دهان-به-دهان-و-بازاریابی-رابطه-مند(فصل-دوم)

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری (فصل دوم) در 63 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه
يكي از ويژگي هاي اغلب بازارهاي امروز، رقابتي شدن فزاينده آن ها است. اين رقابتي شدن به معني نياز به داشتن مزيت رقابتي قابل توجه است كه سبب بقاي شركت در بازار می شود و دستيابي به چنين مزيت رقابتي نيز بدون وجود دانش مناسب و پياده سازي استراتژي ها و به كارگيري روش هاي بازايابي مؤثر و كارا ممكن نيست به طور طبيعي در چنين شرايطي روش هاي بازاريابي سنتي براي دست يابي به مزيت هاي رقابتي و حفظ آن ها كافي نيستند و روش هاي نوين بازاريابي مورد نياز هستند. با استفاده از رويكرد بازاريابي رابطه مند ضمن ايجاد رابطه بلند مدت با مشتري، مي توان فعاليت هايي را كه از ديد مشتري مهم و ارزش زا مي باشند را شناسايي، تقويت و بهبود بخشيد و مشتريان بيشتري را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدين ترتيب سازمان ها ضمن بهره برداري از مزاياي وفاداری مشتري مي توانند موقعيت خود را در اين بازار رقابتي بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی، 58:1392). ارتباطات دهان به دهان قدرتمندترین روش ارتباطات انسانی است و پیام تبلیغاتی مثبت شرکت ها یا سازمان ها بدون هیچ هزینه ای از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. این عمل با استفاده از مکالمه افراد به صورت چهره به چهره یا از طریق صفحات وب (از طریق دوربین) صورت می گیرد. تبلیغات دهان به دهان یک ابزار قدرتمند است که باید جزئی از استراتژی های موثر در بازاریابی و تبلیغات محسوب شود. کنترل و اندازه گیری روش دهان به دهان بسیار مشکل است اما نفوذ و تاثیر آن در تصمیم گیری خرید مخاطبان بی نهایت زیاد است. معرفی دوستان به خرید کالا و خدمات و یا نهی آن ها از اقدام به خرید همیشه رفتار قبل و بعد از خرید مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد (صمدی، 1391).
این فصل شامل چهاربخش بازاریابی رابطه مند، ارتباطات دهان به دهان، وفاداری مشتری و پیشینه مطالعاتی تحقیق است.

قسمتی از پیشینه تحقیق:
    کیتاپسی  و همکاران (2014) تحقیقی با عنوان تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت بیمار، قصد خرید مجدد و ارتباطات دهان به دهان در صنعت بهداشت و درمان عمومی را انجام داده اند. هدف این مطالعه بررسی اثر ابعاد کیفیت خدمات، شناسایی اثر رضایت بر ارتباطات دهان به دهان و قصد خرید مجدد و جستجو درمورد رابطه معنادار بین ارتباطات دهان به دهان و قصد خرید مجدد است. در این مطالعه از مقیاس سروکوال برای سنجش ابعاد کیفیت خدمات استفاده شد و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه بود. داده ها از 369 بیمار جمع آوری گردید. مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد که ابعاد همدلی و تضمین رابطه مثبتی با رضایت مشتری دارند. با این حال رضایت مشتری تاثیر مثبتی بر ارتباطات دهان به دهان و قصد خرید مجدد دارد و همچنین رابطه قوی بین ارتباطات دهان به دهان و قصد خرید مجدد وجود دارد.


فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری(فصل دوم) به شرح زیر میباشد:
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق
مقدمه 
بخش اول: بازاریابی رابطه مند
2-1-1) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند   
2-1-2) اهمیت بازاریابی رابطه مند   
2-1-3) مدل های بازاریابی رابطه مند   
2-1-4) ابعاد بازاریابی رابطه مند   
2-1-5) بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی   
بخش دوم: ارتباطات دهان به دهان
2-2-1) تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان   
2-2-2) انواع ارتباطات   
2-2-3) اهمیت ارتباطات دهان به دهان   
2-2-4) انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان   
2-2-5) روش های بهبود ارتباطات دهان به دهان   
2-2-6) عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار ان   
بخش سوم: وفاداری مشتری
2-3-1) تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری   
2-3-2) انواع وفاداری مشتری   
2-3-3) عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن   
2-3-4) روش های توسعه وفاداری مشتری   
بخش چهارم: پیشینه مطالعاتی تحقیق
2-4-1) پیشینه مطالعاتی در داخل کشور   
2-4-2) پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور   


پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان بازاریابی رابطه مند وفاداری مشتری (فصل دوم) مباني نظري تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند پيشينه تحقيق عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن پيشينه پژوهش عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و سوابق تحقیق تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی رابطه مند(فصل دوم)


دوره آموزش HTML

تحقیق تاثیر آموزش کارآفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید

طرح توجیهی تولید شیشه و صنعت شیشه سازی

بررسی رابطه سرمایه انسانی و شایستگی‌محوری کارکنان با عملکرد شغلی در شرکت‌های بیمه خصوصی ایران

دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی کشمش

تحقیق تهیه اجرای مدل پیشرفت سازمانی برای گمرکات کشور

دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و نظریه های واقعیت درمانی (فصل2)

دانلود پرسشنامه سازگاری زن و شوهر

پروژه آزمون آنلاین

دانلود مقاله استفاده از روش CB-CAST درVC درNOC براي رفع مشکل HOL BLOCKING