ادبیات نظری و سوابق پژوهش کانال های توزيع (فصل دوم)

بهترین ها برای شما این بار فایل ادبیات نظری و سوابق پژوهش کانال های توزيع (فصل دوم) را مطالعه می نمایید که به راحتی می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و سوابق پژوهش کانال های توزيع (فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-سوابق-پژوهش-کانال-های-توزيع-(فصل-دوم)

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق کانال های توزيع (فصل دوم) در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

کانال های توزيع

شبكه توزيع بخشي از نظام اقتصادي كشور مي باشد كه تحولات اقتصادي كشور درتعيين كاركرد و ساختار آن مؤثر است . اين شبكه حلقه رابط بين توليدكنندگان ومصرف كنندگان و متشكل از عامليني است كه با يكديگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزيع كالاها را انجام مي دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛ص273) .

تعریف
تعاریف مختصر و جامعی که می توان از توزیع و کانال توزیع  ارائه داد عبارتند از:
توزیع به زبان ساده به معنی رساندن محصول مورد نظر مشتری در زمان مطلوب به مکان مورد نظر (روستا و همکاران ،1386؛ص287).توزیع  به مجموعه اي از فعاليتها اطلاق مي شود كه منجر به انتقال كالا و يا خدمات از منابع توليد به سمت خريداران و مصرف كنندگان مي گردد(فرزین ،1386). کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند تا یک کالا یا خدمت ،از سوی تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛274).
اركان اساسي شبكه توزيع عبارتند از:
1.توليدكنندگان و واردكنندگان كالا به شبكه،
2.عمده فروشان كه واسط بين توليدكنندگان و توزيع كنندگان نهايي (خرده فروشان) مي باشند،
3. خرده فروشان كه رساننده نهايي كالاوخدمات به دست مصرف كنندگان اند
4. مصرف كنندگان كه كالاها را از شبكه خارج و مصرف مي کنند


قسمتی از پیشینه تحقیق:
 * تحقیقی که در سال 2006 توسط نسلاین و شنکر تحت عنوان 'چالش ها و فرصت ها در مدیریت مشتریان چندکاناله ' صورت پذیرفت می توان اشاره کرد . مطالعه حاضر  ناحیه هایی را که نسلاین و شنکر برای تحقیق آینده توسط تشخیص عامل هایی که منجر به وفاداری برند می شود واینکه چه منابعی(ارزش های برند ) با توجه به نوع خرده فروشی نیاز است تا تخصیص یابد یا بیشتر مورد تاکید قرار گیرد را بررسی می کند (نسلاین و شنکر ،2006).و تحقیقی که در سال 2010 توسط کیم و همکاران تحت عنوان 'بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به نام های تجاری مد لوکس خارجی در کره 'صورت پذیرفته می توان اشاره کرد ، در این مطالعه نیز سعی شده است تا  ناحیه های مورد تاکید در مطالعه نسلاین و شنکر در سال  2006 را بررسی کنند  (کیم و همکاران ،2010).
 *  تحقیقی دیگر  سال 2005 توسط پارک و همکاران  تحت عنوان 'بررسی تاثیر ویژگی های  ادراک شده مشتریان  از خرده فروشی چندکاناله بر روی قصد خرید محصولات لباس  ' صورت پذیرفت .در این تحقیق تاثیر15 ویژگی ادراک شده خرده فروشی در سه کانال کاتالوگ، فروشگاه های بزرگ و اینترنت بر روی قصد خرید مصرف کنندگان  لباس مورد بررسی قرار گرفت (پارک و همکاران ،2005).در تحقیق دیگر که در سال 2008 توسط هاداستون و همکاران تحت عنوان 'رضایت مشتریان به  شکل های خرده فروشی مواد غذایی :مقایسه خرده فروشی های معمولی و اختصاصی 'صورت پذیرفت . آن ها  به این نتیجه رسیدند که رضایت ادراک شده در میان مشتریان فروشگاه های مواد غذایی اختصاصی در مقایسه با فروشگاه های مواد غذایی معمولی بالاتر است و برای هردو شکل فروشگاه قیمت ،طبقه بندی محصول ،خدمات و کیفیت محصولات  فروشگاه به طور مثبتی رضایت  مصرف کنندگان را تحت تاثیر می گذارند (هاداستون  و همکاران ،2008).


فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق کانال های توزيع (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:
کانال های توزيع
2-2-1تعریف
2-2-2 موسسات وسازمانهای توزیع
2-2-2-1خرده فروشی
2-2-2-2عمده فروش
2-2-2-3 دلال ها و کارگزاران
2-2-3 سیستم های بازاریابی توزیع
2-2-3-1 سیستم بازاریابی عمودی
2-2-3-2 سیستم بازار یابی افقی
2-2-3-2 سیستم بازاریابی چندگانه
2-3کانال های توزیع متنوع
2-3-1تاریخچه
2-3-2تعریف
2-4 مدیریت مشتریان چندکاناله  (MCM)
2-5انواع کانال های توزیع
2-5-1 شکل های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی
2-5-1-1 فروشگاه بزرگ
2-5-1-2 فروشگاه های تخصصی
2-5-1-3 مراکز خرید
2-5-1-4 مغازه های کوچک و مجزا
2-5-2 شکل های خرده فروشی غیر فروشگاهی
2-5-2-1 خرده فروشی کاتالوگی
2-5-2-2 خرده فروشی اینترنتی
2-5-2-3 سیستم های خرید تلویزیونی( TVHS)
2-6 مفهوم نام های  تجاری  لوکس
-12پیشینه تحقیق
منابع
فارسی
لاتین


پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق کانال های توزيع (فصل دوم) مباني نظري کانال های توزیع و انواع آن پيشينه تحقيق مقاله کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه پژوهش ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﺎﻧﺎل ﻫﺎي ﺗﻮزﯾﻊ فصل دوم پايان نامه ارشد تعريف توزيع و كانالهاي توزيع چارچوب نظر

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و سوابق پژوهش کانال های توزيع (فصل دوم)


تحقیق مقایسه برآورد اختلالات خلقی در بين دانشجويان دختر غير بومي و بومي

تحقیق بررسی اثر یک UDMA جدید بر خواص مکانیکی کامپوزیت دندانی آزمایشی

طرح توجیهی و کارافرینی تولید ورق حلب ( قوطی کنسرو)

دانلود پرسشنامه سازگاری زن و شوهر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازدهی سهام و سهام جایزه (فصل 2)

طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه بسته بندی و توزیع تخم مرغ

دانلود پرسشنامه سنجش خلاقیت تورنس

تحقیق اختلالات مادرزادی

جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور ترجمه متون و قواعد عربی اول دبیرستان

دانلود پرسشنامه هوش هیجانی شوت و همکاران (1998)