ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم)

بهترین ها برای شما این بار فایل ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم) را مطالعه می نمایید که به راحتی می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم)

ادبیات-نظری-و-سوابق-تحقیق-تعاریف-وفاداري-مشتريان-(فصل-دوم)

دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم) در 40 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

وفاداري مشتريان

بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتري بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزي، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتري و توجه به رضایت مندي و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتري. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتري جایگاه ویژه اي پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداري و مطالعه وفاداري به نام و نشان (مارك) و وفاداري مشتریان توسط افراد زیادي بسط و گسترش داده شده است. وفاداري، ذهنیت مثبتی را در اذهان شنونده ایجاد می کند. هرکسی از یک دوست خوب، همسر و یا همکار خوب توقع دارد که به او وفادار بماند. در اغلب موارد وفاداري از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه هر دو برنده باشند. در دنیاي رقابتی امروز خدمات ارائه شده از سوي شرکت هاي رقیب روزبه روز به یکدیگر شبیه تر می شوند. و دیگر به سختی می توان مشتري را با ارائه خدمتی کاملاً نو در بلندمدت شگفت زده کرد. زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوي رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند(جعفری نیا و همکاران،،1391،ص 37).
امروزه، شناخت و پيش بيني نيازهاي مشتريان براي بنگاه اقتصا دي جهت كسب مزيت رقابتي و بخش بند ي بازار ضرور ي است مشتري عامل كليدي و محوري در تقويت چابكي سازمان قلمداد مي شود و جهت گيري كليه اهداف، استراتژي ها و منابع حول محور جذب و نگهداري مشتري مي باشد حفظ و تقويت وفاداري مشتريان براي شركتهايي كه دغدغه حفظ و توسعه جايگاه رقابتي خويش را در بازار دارند، چالشي استراتژيك تلقي مي شود (سوتان و کلین،2013، ص 212).

  تعاريف وفاداري مشتريان از ديدگاه مختلف
 تلاش براي تعريف وفاداري بيش از آنچه تصور شود مشكل است. مشكل اصلي تشخيص اين نكته است كه آيا وفاداري يك متغير رفتاري يا متغير مربوط به نگرش است (دافي،1998،ص 434).
وفاداري عبارتست از' وجود يك نوع نگرش مثبت به يك پديده مارك، (خدمت، مغازه يا فروشنده) و رفتار حمايتگرانه از آن'  اما تعريف كاملتري از وفاداري نيز وجود دارد كه توسط اوليور  (1999) مطرح شده است: ' وفاداري به يك تعهد قوي براي خريد مجدد يك محصول يا خدمت برتر در آينده اطلاق مي شود به صورتي كه همان مارك يا محصول عليرغم تاثيرات و تلاش هاي بازاريابي بالقوه رقبا، خريداري گردد¬(لين وونگ،2006،ص30).


قسمتی از پیشینه تحقیق:
 *   برگلين و همكارانش در سال  2001 تحقيقي با عنوان 'ارزيابي مشتري از خدمات پس از فروش 'انجام دادند .در این تحقيق به بررسی تعامل بین عملکرد خدمات ادراک شده و ویژگی های فرهنگی ملی در شکل گیری رضایت مشتری برای  با توجه به سه نوع حالت ارايه  خدمات فروش انجام شد.نتایج نشان می دهد که در مقابل روش  سنتی ارايه چهره به چهره خدمات، رضایت کیفیت درک شده به خصوص با فرهنگ ملی در مورد حالت خدمات پس از فروش نقش ميانجي و تعديلگر دارد.
 *   تسوکاتوس و راند  درسال 2006 تحقیقی با عنوان 'تحلیل مسیر کیفیت خدمات درک شده، رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بیمه یونان' در کشور یونان انجام شد. هدف این تحقیق بررسی کیفیت خدمات درک شده، رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بیمه است. متغیرهای این تحقیق پاسخگویی، همدلی،اطمینان و قابلیت اطمینان، کیفیت خدمات درک شده، رضایت و وفاداری مشتری نتایج نشان داد در بیمه یونان ساختار ملموس و ناملموس وجود دارد. نتایج نشان عوامل غیرملموس مانند پاسخگویی، همدلی،اطمینان و قابلیت اطمینان بر وفاداری مشتری اثرگذار است.


فهرست مطالب ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم)  به شرح زیر میباشد:
وفاداري مشتريان
 2-2-1) تعاريف وفاداري مشتريان از ديدگاه مختلف
تعریف سه گانه وفاداری
-1 وفاداری معاملاتی
-2 وفاداری ادراکی
-3 وفاداری مرکب
 2-2-2) انواع وفاداري
1.    مشتريان بسيار وفادار :
2.    مشتريان وفادار نسبي يا موقت:
3.    وفاداري بي ثبات:
4.    بي¬وفا:
2-2-3)وفاداري و پاسخگو بودن
2-2-4) شاخص هاي سنجش وفاداري مشتريان
2-2-5)مراحل تكامل وفاداري مشتريان
2-3) اعتماد
2-8)پیشینه تحقیق
2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
منابع فارسی



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم) مباني نظري مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان منافع و مضرات وفاداري مشتريان پيشينه تحقيق وفاداری مشتریان doc پيشينه پژوهش مقاله وفاداری مشتری فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری pd

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم)


مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدلهای همسویی (فصل دوم)

دانلود مقاله بررسی تأثیر و تأثّر فرآیند طراحی دیجیتال بر کیفیت فضاهای معماری

اضطراب عمومیت يافته

بررسی تحلیل عمل به نظریه اقتصادی قراردادها در بانکداری اسلامی

مبانی نظری وپیشینه پژوهش عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها (فصل دوم)

دانلود کاملترین رساله و مطالعات معماری طراحی مجموعه جهانگردی و گردشگری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت سود، مدیریت سود و کارایی سرمایه گذاری

دانلود پرسشنامه سرمایه روانشناختی (PCQ) لوتانز 2007

دانلود مقاله استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت مدل سازی فرآیند سرخ کردن مواد غذایی

دانلود پرسشنامه سبک مدیریت – حسنی